lördag 3 maj 2014

SATURDAY MARKET here we come... 

Dax för lördagsshopping för många Varbergare och utsocknes hoppas jag, för nu ska jag strax ner till torget och sälja engelska prylar och teer. 

Nej, nej, nej, inte en sån marknad!! 

Jag är himlanstes glad för att jag får hålla mig på fast mark på Varbergs torg och inte behöver glida omkring i hamnen nedanför fästningen i nån liten jolle, hihi.

Det är lite kallt i luften och det har nog nästan varit nere på nollgradigt under natten, men jag hoppas det blir en fin dag även om man får pälsa på sig lite så här i ottan innan solen har hunnit värma upp min omvärld till en behagligt mysig temperatur. 

Idag bjuder jag så klart på gratis English chit-chat om du har vägarna förbi och vill förkovra dig i engelska och jag kommer också att ha med supermumsiga Yorkshire Parkin biscuits om man vill lyxa till det lite på lördagsfikan. 

Eller varför inte detta fina set med espressokoppar för enbart 195kr? 
Om man nu hellre dricker espresso än te dvs....
Man kan ju också servera chokladmousse eller hallon pannacotta i dessa söta koppar om man så behagar. 

Pop by and say hi if you've got time, I'll be there!
And for those who can't pop by, have a jolly good Saturday anyway! 

(Bilder från www.pinterest.com och www.greatlittlebritain.com)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar