onsdag 7 maj 2014

Gooooooood morning! 

Idag är schemat rätt späckat med många olika ställen att vara på och olika saker att medverka i. 
Men ett kort inlägg vill jag ändå hinna med....

Nu har jag nämligen passerat 1 månad som bloggare och detta måste ju firas! 

Jag tar hjälp av BBC ... Fyrverkerierna smattrandes färgglatt över London och med Elgar's Pomp & Circumstance i bakgrunden. Inte så illa, va? Klicka på bilden och njut!

https://www.youtube.com/watch?v=ay1fM49W_nM


Redan idag ska jag fira med att börja på en bloggkurs som Linda Da Silva håller i, så att jag kan bli bättre på det här. 

Naturligtvis vill jag också hemskt gärna veta vad du - ja, just du - vill läsa mer om på den här bloggen och hur just jag skulle kunna hjälpa dig och ditt företag bli starkare från en internationell synvinkel. 

  • Kanske din personal eller du skulle vilja prata bättre engelska med era kunder, gäster, leverantörer eller samarbetspartners?

  • Kanske är det ditt företags hemsida som behöver uppdateras med en engelsk version för att nå en större målgrupp?

  • Kanske är det ditt företags marknadsföring som behöver få ett lyft och bli nytänkande, mersäljande och ge era kunder helhetslösningar och paketerbjudanden?

  • Eller kanske vill du veta mer om teernas förtrollande värld och lära dig mer om England och den brittiska kulturen? 


Oh, I am sooooo curious - please write to me & let me know your thoughts! 

HAPPY WEDNESDAY, everyone!

(Bild och filmklipp från youtube.com)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar