söndag 27 april 2014

Oh no... it's the last day...!



Det är sista dagen av Företagarnas Bloggutmaning, oh my goodness, oh my goodness.
Ett sånt härligt gäng bloggare, några helt sprillans nya (som jag) och några som är riktigt gamla i gamet och en faslig massa där emellan. 
Vi har inspirerat, peppat, kommenterat, hjälpt varann och gett feedback. 

På 21 dagar har vi förhoppningsvis skapat en ny vana (för det är vetenskapligt bevisat att det tar så lång tid för någonting nytt att bli en vana), men framförallt har vi haft roligt och funnit ett nytt nätverk av människor vi kanske aldrig skulle stött på annars. 


Jag ska inte säga hejdå till bloggandet, nu gäller det bara att våga stå på egna ben och hoppas att mina nya bloggvänner fortfarande finns där att bolla idéer med ibland. 

Min älskade sambo tror i alla fall på mig och gav mig en för tidig födelsedagspresent i förrgår. En jättefin bok om te, så nu har jag ännu mer intressanta fakta som jag kan peppra mina blogginlägg med. Han sa att nu när jag bloggar så mycket tänkte han att jag kanske kunde hitta nya infallsvinklar om te. Tack, älskling!
Jag lovar många fler inlägg om detta ämne och allt möjligt med brittisk anknytning. Häng med på den resan, vet ja!

Tack för att du lockade med oss på utmaningen, Linda Da Silva och för att du har guidat oss genom bloggdjungeln. Hurra för alla er som har varit med. 

I've had a jolly good time and you have put on a jolly good show!





(Bilder från www.christianfaithatwork.com, www.bicf.org, aianna.co.uk)

8 kommentarer:

  1. Stor kram till Dig, låt oss fortsätta detta härliga nya Åsa:) Ser fram emot nya spännande inlägg från Dig! /Teresia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bamsekram tillbax, Teresia! Mera fnitter och fakta kommer redan imorrn. :-)

      Radera
  2. Ser fram emot att läsa mer och kommer att fortsätta att kika i till dig. Vi ses i cyberspace!

    SvaraRadera
  3. Klart du ska fortsätta blogga. Jag älskar ju din blogg. Vi i gruppen finns ju kvar så det är bara att ställa frågor om du har några.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för komplimangen, Dorotea! Skönt att kunna bolla lite med er i gruppen och ser fram emot att kika in hos dig i framtiden oxå :)

      Radera
  4. Och tack Linda för att jag hittade hit. :)

    SvaraRadera
  5. Jag antar att du menar Linda Da Silva på Ekko Websolutions https://www.facebook.com/EkkoWebSolutions? Ja, hon är en bra matchmaker och lyckas koppla ihop folk till höger och vänster :) Härligt att få stifta bekantskap med dig också, Bara Brittiskt!

    SvaraRadera