tisdag 16 september 2014

Just how "online" are you? 



Jag säger god morgon efter en lååååång, men härligt inspirerande dag igår. Verkligen entusiasmerande talare -  både Thomas Fogdö och Johnny Sundin utstrålade så mycket energi att man inte kunde annat än att suga åt sig.

För dig som läste igår så kan jag säga att massvis av broar byggdes mellan olika deltagare och det var en mycket rolig dag. För dig som inte läste gårdagens inlägg besökte jag ett evenemang i Helsingborg igår som var arrangerat av Mittföretag.com. Har ni möjlighet så åk på något event under deras Sverige turné.

Imorgon ska jag försöka skriva om te eller något annat brittiskt, men nu kommer en liten film som visades under ett av föredragen igår. 

Det är faktiskt en reklam film för Twirlr, men visar också på hur uppkopplade man känner att man måste vara i dagens samhälle. 
För mig blev den här filmsnutten en liten tankeställare och så klart även lite småflin så här på morgonkvisten. Klicka på bilden!

https://www.youtube.com/watch?v=soAk3F0wX9s


Hur uppkopplad är du? Hur mycket känner du att du måste skriva, plåta, visa upp av ditt liv och företagande varje minut?

Smile & sing and have a Terrific Tuesday!

(bilder från rawfoodrehab.ning.com och youtube.com)



4 kommentarer:

  1. Härligt med positiva dagar som laddar batterierna! Älskar din blogg!

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar, Camilla! Du får mig att le, för det är ju definitivt en batteriladdare när man får dra på smilbanden. Ha en finfin dag // Åsa

    SvaraRadera
  3. Åh vilken rolig liten film. Skrattade högt av igenkänning.

    kram, dorro

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt, Dorro! Kan riktigt höra ditt pärlande skratt och fniss. Gott :)

      Radera